נהג אוטובוס ערבי ובני משפחתו גנבו סולר מהרכבים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נהג אוטובוס ערבי ובני משפחתו גנבו סולר מהרכבים

    העובד ובני משפחתו גנבו סולר מאוטובוסים וגלגלו לכיסם כסף רב. פעילות המשטרה בסיוע של חברת האוטובוסים הובילה לתפיסתם ומעצרם

    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בלשי תחנת מוריה של מחוז ירושלים עצרו בימים האחרונים שלושה חשודים תושבי שכונת ואדי ג'וז שבמזרח ירושלים, בחשד למעורבותם בגניבת סולר בכמות גדולה מאוטובוסים בחניון חברת אוטובוסים ציבורית בירושלים.

    החקירה נפתחה בעקבות תלונה ומידע שהובא בפני המשטרה לאחרונה על ידי חברת האוטובוסים, ועניינה חשד לגניבת סולר בכמות רבה מאוטובוסים של החברה. בדיקה סמויה שהתנהלה לאחרונה ע״י החברה בעקבות חשד לגניבה זאת, ושיתוף הפעולה יחד עם המשטרה הובילו לאיתור הגנבים ומעצרם.

    ביום שלישי השבוע בשעות הערב, בוצע מעצרם של החשודים על ידי בלשי תחנת מוריה בשעת מעשה כשברשותם ברכב המסחרי, עשרות מכלי אחסון שמכילים סולר גנוב.

    על פי החשד, אחד משלושת החשודים (33, ואדי ג'וז) שהנו עובד קבלן במתחם החניון ביצע יחד עם שני בני משפחתו (23 ו-30, ואדי ג'וז) את מעשה הגניבה. לשם כך נעזרו החשודים ברכב העבודה של אחד מהם, רכב מסחרי המשמש להובלת תרופות, שם הועמסו מכלי האחסון בסולר שנשאב ונגנב מהאוטובוסים של החברה במספר מועדים שונים.

    אמש, הובאו שלושת החשודים בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם של החשודים ב-5 ימים נוספים, עד לתאריך 27.8.23. חקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין.



    0 תגובות